Vemdalen

hejhopp! I söndags så for jag och min familj till vemdalen för att åka skidor och bara må gott med sundsvallsborna, men de blev inte riktigt som vi hade tänk oss. På söndagskvällen när vi hade kommit fram så var johanna dålig förkyld, på natten så vakna jag av att det var en jävla massa spring på toa hela tiden. Men på morgonen fick jag höra att micke och danne hade fått magsjuka. De inte precis roligt att höra de, så har fått ätit vitpeppar och en massa skit, men dom är på bättringsvägen som tur är. Ligger nu sängen efter en förmiddag i backen, helt sluuut! Har inte varit så bra väder men i morgon ska det tydligen bli kanon väder!! får hoppas på de. hade tänk att se en film och bara må gott en stund. Btw undra vad dom andra brudarna nu gör?! Förra året i Vemdalen, vilka minnen man har därifrån!! Förra året i Vemdalen.


Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0