nattinatt!

vad gör jag vaken så här sent mitt i veckan? jag borde sova vid de här laget. men jag kan inte, kanon. 
ligger och kollar på en repris av mästarnas mästare som jag har sett 3 gånger redan, så jag borde ju bli så pass uttråkad att jag borde somna, men icke. antagligen så är de alldeles för mycke som snurrar runt i mitt huvud nu. fast jag har kommit fram till att de är nog rätt smart att skriva ner sina drömmar och tyda dom? jag tror på de, och de brukar alltid för eller senare stämma in på något vis. 

ne men ska väl släcka lampan nu´och försöka sova,  sleep tight.


 
lalalalalaa du är så patetisk, vad vill du egentligen? jag skrattar!




Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0