Lördag!!!!

Tjohoo! ja, hela veckan har jag legat och varit sjuk haft 39 graders feber, hosta, snuving äter penicillin nu. hoppas det är över för jag har verkligen inte tid att vara sjuk. Får inte träna på en vecka ungefär för jag äter penicillin som sagt.. Dom andra tjejerna var ute och roade sig igår som kanske inte blev så bra som dom trodde.. längtar till påsklovet känns som en evighet men egentligen är det bara drygt 2 veckor!! MEN som kommer gå riktigt segt känner jag på mig. aja har de så bra i helgen alla! själv ska jag bara vara hemma och dricka te och tjocka mig. PEACE

Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0