dhepaj

de har gått tvåå dagar av lovet nu om man räknar veckodagar, och jag har fortfarande inte gjort nånting! tragiskt. måste ju fan börja ta vara på dagarna nu, så imorrn blir de stan iaf och träna ska jag nog också hinna med! och idag har jag insett hur många saker jag saknar..
• sommaren
• mitt mörka hår
• min pappa
• min moppe
• smaken av kebab med strips (jag e tjock)
• fotbollen
• sm-guld tiderna

så äre, och jag villl verkligen att de ska bli sommar nu, allting känns att gå så mycke lättare då. de behövs nu.
och jag vill att de ska hända nånting snart, ruttnar ju bort här! och är de nån som är hemma nu på lovet är de bara att slå en pling till moi om ni har tråkigt.
nu ska jag till jennie och äta tårta.
GRATTIS GUMMAN!

en bild på vår vän jeniie som fyll 16bast!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wazzup med den dåliga uppdateringen?

2010-03-13 @ 22:18:22
Postat av: patricia

grattis till henne! :) <3

2010-03-16 @ 12:54:19
URL: http://patriciahellman.blogg.se/
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0