dålig uppdatering!

hejsaan bloggen! nu är jag är igeeen!

haha klassisk start på ett blogg inlägg, sant så sant. iaf, de har vaarit lite dålig uppdatering här dom närmsta dagarna. men de finns faktiskt anledningar till varför!

i fredags så var vi i solberg alla tre brudar, och lisa ha bilderna, så lisa läser du de här så lägg upp bilderna från solberg! och sen så hann man nästan bara komma hem innan man skulle fixa sig och dra på fest! mycke trevligt! och max är alltid lika underbart efter en festkväll! max the place to be! hahhah
så sen på lördag , var jag så sjukt trött att jag inte ens orkade sätta mig vid datorn, så aatt där har vi några anledningar! 

nu äre de iaf sportlov och de känns kanon! har redan vänt på dygnet! hahah! jag vet inte hur bra uppdatering de kommer bli här under veckan jag är iaf hemma så jag ska försöka skriva! men vick e i vemdalen och lisa jaa , vad gör du kvinna?!

nu ska jag iaf kolla på film och ttjocka mig! blir gymmet för hela slanten i morrn!

Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0