Come back, please!

Kan jag få spola tilbaka lite? Bara lite? Vet egentligen inte vad som sker, förvirrad nästan blind. Hr jag gjort fel? Har jag sårat? Förlåt jag ville inte. Jag ville bara ha dom som är mina vänner att vara vänner. Jag kräver inte någon som alltid väljer mej först, för sånna vänner är sjukt värdefulla och det är inte alltid dom finns i ens liv. Någon gång kommer jag kanske hitta en sån människa, som man klickar med, som en pusselbit. Men tills dess vill jagt ni ska veta at ni är väldigt mycket för mig. Vi har knappt ett år kvar, jag vill ta var på tiden och tänka på den som en av dom ljusa punkterna i mitt liv. Vill ni säkert också. Snälla sluta. Kan vi inte ha gruppgram och så glömma allt? För när ni börjar prata igen så blir ni bästisar igen. De är redan bevisat. Försök! Jag äslkar er tjejer!


Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0