Anledninge att träna!

Gosh, ida har man left på gymmet. Nej men gjort 2 pass idá. *STOLT* I alla fall så har jag kommit fram till varför man vill träna. och här har vi de!
Nej inte för att man ska se ut som en söt liten apa! De är ju ... Dam dam dam daaaam:

GAINOMAX CHOKLAD!!!! Gaaah godaste saken ever made! Den smakar typ choklad... och mikshake! Suveränt säger jag bara. Alla måste testa detta i sitt liv! Ovärt att träna annars! Nej men de är bara mitt tips till er. För den är satans go! ( Och en sista sak ) Alla som stör sig på att jag inte kan skriva så har jag 2 orskaer! 1. Jag är norrlänning 2. just nu är jag över upphtsad över gainomax! 3. (vet att jag sa 2 men jag skriver 3) Jag tänkr inte skriva vem som skriver.. För då har ni ingen att kylla på om dålig stavning :D GODNATT

Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0