wtf?!??

bara emelie som skriver? Japp japp. Men då är det också så att jag blev less för att hela allt är cp och vickan ja henne vet man aldrig med. Va ska jag skriva? Njaa ingt spec.. Gillar inte tråkiga inlägg utan bilder, men nu är de så att de är BARA jag som lägger ut bildr så att jag inte skriver jämnar väl ut sej? Ibland är allt fukkat.. nu tex. I alla fall så rycks man upp av de härliga musik som spelas i högtalarna. Shiet ME hjärta MIN MUSIKSMAK! Jag ska strejka! När någon annan lägger ut en bild ska ja börja skriva igen ;) HÖressssssssssss

(NÄR JA MENAR BILD MENAR JAG EN KUL BILD EMELIE*!!!!!!!!!!!)

Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0