Vet inte vad jag ska skriva som rubrik..

Torsdagar är bra tycker jag, inte så jobbig skoldag tex.Men idag hade vi prov om världsreligionerna, gick sådär kunde ha gått bätter om man hade orkat pluggat mer.. men man är så less nu!! vill ha LOOV Träning ikväll, fick en sträckning i måndags så har varit ledig 2 två dagar och det känns, bara kryper i bena. Hunden sitter och gnäller vid dörren måste ut med han snart men egentligen vill jag bara gå och vila ett tag innan träningen. funderar på vad jag ska göra... hare gött så länge för de ska jag ha iaf!!:D ( jag ska skriva mera inlägg L&E)


Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0