Vem är normal? huh?

Ja inte är de ngn av oss i alla fall. Haha tycker att de är fult att alla vi började bloggen som brunetter (nästan) och slutade som blondiner. Just nu hoppas jag att smartheten inte sitter i hårfärgen för jag vill verkligen ha kvar min hjärna, den är smart! Matchen var grym, imorgon är de sönda.. Uscha. Men då blire förmodligen träning (SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT). Saknar mina brudar tsm. As längesedan vi gjorde ngt alla tre. Men de blire ändring på. jag hatar snö. Jag sitter och klurar på födelsedagspresent och leker med min über braiga webb. Haha så här blire. OBS! Känsliga bör undvika dessa bilder, det är inte en vacker syn. Mardrömmar kan bli följderna!



Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0