värsta veckan i mitt liv ,och de är bara tisdag...

sitter på skolan nu och skriver om genteknik, kan de bli värre? ooojo de kan de, alla mina älskade vänner är på prao, så jag är helt ensam 9a på skolan, *tår i ögat* varför jag inte är på prao beror på att jag hatar att praoa och måste jobba ikapp eftersom jag åker bort en vecka i april.  men jag håller på att få spunk! alla jobba små ungar, igår fick jag tex springer efter min mobil för att nån liten ungen sprang i väg med den, dom har fan ingen respekt för dom äldre längre, helvette förbannad jag blir! och maten, de var lite mat, de var broccolliäckelgratäng.. de gick inte äta.. hahah så gårdagen var sämst.

de possitiva är ju att jag får lägga mitt eget schema, så idag tänkte jag sluta efter lunch och vara in till stan och gymma lite ! kan jag behöva, för de här kommer ta kol på mig.. och de är bara tisdag.. kommer ju vara död när veckan är slut, helg nu tackk !


Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0