gammsvett och kinamat

min egen skolvecka är snart över, och de känns jävligt skönt vill jag lova.  såna här veckor får en verkligen att uppskatta sina klasskompisar ni är saknadade och jag är sjukt ensam på skolan!! KOM TILLBAKA!!!
okej nu ska vi inte gå till överdrift, men de är tråkigt utan er ! hahah , 

emelies egen dag såg i alla fall ut som så att jag såg kvarten mellan Sverige slovakien i morse, vill man kall de fiasko? vi är iaf ute ur turneringen. inget nyss os guld.  så kom till skolan lite sent, men jag jobbade matte hela förmiddagen och och den här veckan har jag jobbat ett helt kapitel (stolt) och de borde väl räcka när jag bara ska vara borta en vecka? sen så tog jag bussen upp till parkskoan och träffa elin, vi gick och åt kinamat, och sen va jag med på hennes lektioner. och teknik är verkligen ingenting för mig-  och jag säger synd om er som går/ska gå där och behöva känna den där gammsvett lukten, HUVVA!

och de här inlägget skulle jag ha lagt uppå igår (25/2), och jag skulle ha haft med bilder. men blogg.se laggar sönder.



Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0