this is it

de är över nu, jag lägger ner fotbollen! idag var jag i kramgoa kramfors och spelade SM-kval i futsal.
och de var under dom 12 timmarna som jag var där att jag fattade att de här inte kommer gå. *tår i ögat*
och vi gick inte heller vidare till sm-slutspel, hade vi gjort ynka 3 mål i sista matchen så hade de blivit Göteborg om två veckor för vidare spel. men då blev de inte,  och de gjorde inte saken bättre, då var man ju riktigt förbannad vill jag lova, de slutade med att skorna hamnade i soptunnan och jag lämnade in match tröjjan.
ni får inte tro jag e dålig förlorare för de e jag inte ! (hah) utan för att mina ljumskar aldrig e okej, de är bara att erkänna att de inte går nå mer..  
R.I.P #12





Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0