Super size me - EUGH!!!

Igår när man satt som en sjukling framför tv:n med glass framför sig så började programmet (filmen) Super size me på tv4. Efter sisådär 10 min sprutade det glass ur min mage, fräscht? Nej verkligen inte. Filmen fick upp i alla fall mina ögon! All fet mat vi stoppar i oss?!?! Det är sjukt! För att inte tala om hur farligt och jäkligt äckligt de är. Jag klagar alltid på hur dåligt mat vi får i skolan, tror många gör det! Men barnen i america får bara FET mat! Asså verkligen bara sån mat. Den utsrålar fettmängd från mils avstånd. SLUTA UPP MED FET MAT! De ska jag göra! För även om det är gott, så lever jag hellre 12 år extra än att äta droppande saker. Tänk innan du ät!! 

 
Bra bilder... jag vet... MEN NI FATTAR!


Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0