nuudelzz

sitter hemma och rikesten och braten niclas och äter nudlar, haha äckelfisk på skolan. vem fan vill ha de?
ja så jag passa på och skriver ett blogginlägg.
idag är de ungefär precis två månader tills jag åker till turkiet en vecka! dock inte på någon solsemester utan ett skolarbete skulle man väl kunna kalla de, men de ser jag verkligen framemot! blir ungefär 5 dagar i Adiyaman (stavas? ) och sen två nätter i istanbul! deni!  niclas och jag kommer ösa som faaen, och han har lovat att bjuda mig på riktig KEBAB !  så nu äre ner skrivet här så nu finns de bevis.!




Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0