meraa snö..

helvette va less och förbannad jag är på allting nu, idag var jag ute och skottade i 3 timmar kändes de som, och än hur mycke jag skottade så var de fortfarande lika mycke kvar.. JAG VILL HA SOMMAR
sen blir jag less på folk som går bakom ryggen på en och folk som gör otroligt stora misstag än hur många gånger man har talat om för personen att de kommer bli fuckat.. ni borde lyssna mer på mig!
och en grejj till, folk som inte hör av sig. halllå jag finns!

två possitiva grejjer som lättar upp stämningen lite, modo vann igår med 10-3 va? och sen att de bara är fem dagar kvar till de är sportlov! att tänka på de gör en ju iaf lite glad för stunden



Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0