lill-lööörre

hurra för onsdagar, lill-lördag! innebär en hela kartong godis till mig som mamma fick hem från jobbet! MUMS!
och onsdag betyder också ett kliv närmare helgen!

btw så hoppas jag ni njuter av min och lisas skidtur, jag förstår att ni önskar att ni var i våra kläder då!
men iaf, medans vi ha ute i skogen så kom jag och lisa på en ny grejj som vi kanske skulle pröva.
vi har ju som sagt våra 50 saker, men vi tänkte prova lite nya saker också, och sen sätta betyg på de beronde på hur roligt vi tycker de va, 4 av 5 toasters! fast vi hade tänkt köra med kanelbullar! HAHHA
vi jobbar på de !
 

hare man haaj'    / emelie

 


Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0