less....

just nu suger de verkligen att heta emelie. jag lover er, att ha sluta i fotboll måste ha gjort att jag hamnat i en demprimerande svacka eller nåt?!  för just nu känner jag mig beroende av att träna, för övrig så orkar jag inte göra något annat. skolan suger, jag e less. de här inläggger bli otrolig deprimerande, emo emo emo!
men vad som skulle sitta riktigt fint just nu är en fet jävla FEST! who's with me?!

för att göra de här blogg inlägget lite mindre deprimerande så kan jag´ju berätta att jag blekte håret idag, så nu är emelie blond! 
exklusivit bildmaterial endast på bloggen !










Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0