känsliga läsare varnas.. orre dirr

lördag, de är helg, de är ingen skola, och de är ingen feeeeeest, hur går de här ihop som?!
älskade örnsköldsvik, aldrig ös i den här staden inte..
för mig blire de att åka ut i buschen med min älskade familj och sitta där och dega till söndag kväll. gillas inte alls!

men igår iaf så var jag och min vän ejjnar på genrepet av melodifestivalen här i ö-vik, första deltävlingen, de var faktiskt riktigt bra kan jag lova, tippar på att Salem och låten typ hot hot hot går vidare ikväll.
men killen som gjorde showen igår de var mellanakten eller vad man kallar de. under tiden man fick rösta bjöd dolf på ett riktigt ösnummer! ( kunde man rösta på de så hade an ju vunnit direkt )
och han är ju så grymt SNYGG!


fan 50 år och är ändå värsta hunken , graaww.


aja, hoppas alla får en roigare helg än vad jag kommer få ute i skogen, hejja


Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0