IG-BARN.

rubriken säger allt. jag är ett stort ig-barn och jag behöver hjälp?!
tänk att ett enda jävla ämne ska förstöra allt?  dock jag har jag ju bara tänkt gå samhälls på gymnasiet, men jag kommer ju inte in där i vilket fall för att jag ska ha så problem med matten..
så just nu är jag i ett stort behov av någon som är bra på att förklara och kan hjälpa mig med de här..
jag kommer inte ens få åka till Turkiet om jag inte kan fixa upp mitt betyg.
Min mattelärare påstå att jag är lat, naeej jobbar ju hårt som fan  inte är de mig de sitter i ...


HJÄÄÄLP MIG..!


Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0