Gym = the love in my life

Inget spec denna vecka, de är prao. Praoar på stans goaste pizzeria (enligt mig) och är allmänt nöjd. Börjar 10 slutar vid 2! Skööönt! Och eftersom praoen är i stan vilket gymmet där vi går också är så är de en snabb promenad varje dag för en fit kropp till sommaren. Målet är att vara smal. Och brudar läser ni detta så DET ÄR PÅ BÄTTRINGSVÄG! Jag tappar kilo vecka för vecka, eller just nu är jag på samma vikt som förra veckan, men vikt spelar ingen roll. När kroppsformen är snygg är jag nöjd. Frisör (ska bli brunett :D:D:D) fest och timmar på ishallen är vad dnna helg kommer bjuda på. Här bjuderjag på en fräsch bild på mej å emelie. HARE GÖRR!!


en gla emelie en flumm karin och en så oöndligt skabbig lisa! :D


Kommentarer
HÖHÖ kommentera här:

;):

fetstil - *din text*
understruket - _din text_


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0